domingo, 13 de diciembre de 2009

T1, LA SORTIDA A LA LLIBERTAT




A alguns us ho vaig insinuar, a altres no us vaig poder dir res. He decidit (emulant al meu bon amic Sergi que ho està fent des de Mumbai) escriure un blog diari de les nostres vacances a Turquia. Ho faig perquè no tinc facebook i segons alguns, enviar e.mails està passat de moda... Tot comença avui. Gràcies al retard d'una hora de Turkish Airlines (espero que amb el Barça hagin estat més complidors) hem arrassat a les botigues de la nova terminal de l'aeroport de Barcelona. Hem arribat cap a les 11 de la nit a Estambul i ens hem atrevit a agafar el metro per arribar fins a l'hotel. Reconec que he viatjat una mica cagat perquè els turcs tenen d'entrada una cara de pocs amics. M'ha sorprés també que no viatjava gairebé cap dona a aquella hora. No patiu perque hem arribat sans i estalvi al Palotdemir Hotel, net, cèntric i barat, gentilesa de l'Eli que va estar aquí fa unes setmanes. No hem explorat res encara. Ens volem llevar ben d'hora i començar-ho a fer. Ai mare, està marxant la llum a cada moment i comencen a sonar sirenes cada vegada que passa. Només sobreviu el meu VAIO gràcies a la bateria. Torno a tenir por... Seran els kurds que ens ataquen???????? Demà us ho confirmo...

No hay comentarios:

Publicar un comentario